Tuesday 18 September 2012

Jus Perawan



Khasiat Juice Perawan D'Herbs :

  • Merawat masalah keputihan & haid yang tidak teratur.
  • Menaikkan tulang punggung & payudara wanita agar lebih montok & anjal.
  • Menyuburkan rahim & peranakkan wanita ( baik untuk wanita yang sukar mendapatkan zuriat).
  • Menegang & mencerahkan kulit.
  • Melambatkan proses monopous.
  • Memberikan tenaga dalaman wanita.
  • Meningkatkan sistem imunisasi.
  • Mengurangkan senggugut.
  • Menambahkan keinginan seksual wanita & mengeratkan hubungan suami isteri
  • Sesuai untuk gadis & wanita yang sudah berumahtangga. 

Testimoni Pengguna Jus Perawan

Puan Salmah
Masalah wajah lesu dan pucat, senggugut, keputihan & datang bulan tidak teratur tiada lagi setelah menggunakan produk ini malah suami memuji servis saya seperti malam pertama kami.

Cik Linda-Pahang
Sebelum meminum minuman kecantikan Jus Perawan. Wajah saya agak pucat dan tidak berseri walaupun menggunakan make up. Namun selepas mengamalkan minuman kesihatan Jus Perawan ini, Kulit saya kelihatan berseri dari dalam. Ia telah mengembalikan keyakinan saya untuk berdepan dengan pelanggan. Saya tidak perlu risau lagi tentang wajah dan penampilan saya. Terima kasih De Herbs.
Pn. Adriana-Perak
Saya telah mencuba pelbagai produk/kaedah rawatan untuk mendapatkan zuriat tetapi tidak berhasil, setelah menggunakan jus perawan dalam masa 1-2 bulan dengan izin Allah saya disahkan hamil.

Pn. Junaidah-Johor
Wajah berseri dari dalam & suami bertambah sayang. Saya yakin dengan keberkesanan jus perawan!
Puan Rina – Pengacara TV
Saya kini semakin disayangi suami setelah guna Jus Perawan ini, Ia lebih rapat,mantap dan gebu sentiasa. Malah rasanya yang sedap & harga berpatutan. Anda bila lagi mahu mencubanya…saya yakin produk ini memang mujarab!

 Harga :
RM 35.00

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...